2014年5月7日 星期三

實用英文

母親節要到了,有什麼感人溫馨的祝福話要說給親愛的媽咪聽呢?要記得跟媽媽說,辛苦了!

關於母親節的祝福語:
A whole heart of love to you, my dear mom, wishing you an unforgettable day!
親愛的媽媽,在此獻上我滿滿的愛,祝福你有個難忘的母親節!

My dear mom, thank you for your love, support and teaching! I love you!
親愛的媽媽,謝謝您無私的愛、不間斷的支持與教誨。我愛您!

Happy mother's day to the most special woman in my world!
祝我生命中最特別的女人-母親節快樂!

Thanks for being my best friend, for all the love and understanding that I got from you.

感謝你一直是我最好的朋友,總是對我的展現無私的愛與無限的體諒。 


沒有留言:

張貼留言